Drodzy Goście, bezpieczeństwo Państwa i pracowników hotelu, jest dla nas najważniejsze W. związku z pandemią COVID-19 wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, opracowane w oparciu o wytyczne Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego, tak, aby pobyt w naszym obiekcie był bezpieczny i komfortowy.
Poniżej przedstawiamy szereg informacji praktycznych, dotyczących bieżącego funkcjonowania Hotelu Karolinka**
Strefy ogólnodostępne
- Prosimy o zwrócenie uwagi na wszelkie informacje rozlokowane na terenie hotelu.
- W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek. Prosimy o dopełnienie obowiązku noszenia maseczek na terenie hotelu.
- Prosimy o zachowanie przepisowego, 1,5-metrowego dystansu między Państwem a innymi Gośćmi oraz pracownikami hotelu zarówno w recepcji jak i w pozostałych przestrzeniach ogólnodostępnych.
- W miejscach ogólnodostępnych hotelu rozlokowane zostały dozowniki ze środkami do dezynfekcji rąk i instrukcją prawidłowej dezynfekcji rąk. Prosimy o korzystanie z udostępnionych środków przy każdym wejściu do poszczególnych przestrzeni. Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy windy oraz toalety, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych. W toaletach ogólnodostępnych znajdą Państwo mydło antybakteryjne, środek do dezynfekcji rąk, instrukcję dotyczącą mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek oraz maseczki.
- W naszym obiekcie Goście maja dostęp do informacji i instrukcji bezpieczeństwa zastosowanych w związku z COVID-19 dostępnych na tablicy informacyjnej w lobby Hotelu.
- Regularnie przeprowadzamy dezynfekcje i wietrzenie przestrzeni hotelowych.
Recepcja
- W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, przed rozpoczęcie meldunku dokonujemy pomiaru temperatury Gości. W przypadku wystąpienia podwyższonej temperatury, minimum 38 stopni (przy pomiarze termometrem bezdotykowym) lub innych widocznych objawów takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem Pracownik Recepcji ma prawo nie zameldować Gościa.
- Do Recepcji podejść można tylko i wyłącznie w maseczce oraz po uprzednim zdezynfekowaniu dłoni. W tym celu przed Hotelem oraz w obszarze recepcji przygotowaliśmy płyny dezynfekujące, prosimy o ich użycie przed przystąpieniem do meldowania.
- Goście są oddzieleni od pracownika Recepcji płyta z tworzywa plexi.
- Do Recepcji zapraszamy tylko 1 osobę, która zamelduje wszystkie pozostałe osoby, z którymi przyjechała.
- Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry.
- Podczas meldunku prosimy o podpisanie oświadczenia o stanie zdrowia oraz o stosowaniu się do obowiązujących procedur bezpieczeństwa w obiekcie. W przypadku odmowy podpisania oświadczeń Pracownik Recepcji ma obowiązek odstąpienia od procesu meldunku.
- Blat recepcji, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników.
- Recepcja prowadzi sprzedaż produktów ochrony: rękawiczki, maseczki.
- W recepcji dostępne są numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych.
- Zachęcamy do dokonywania opłat bezgotówkowo.
Pokoje
- Pokoje sprzątane są według nowo obowiązujących procedur sanitarnych uwzględniających wzmożoną dezynfekcję urządzeń, przedmiotów wyposażenia oraz powierzchni dotykowych będących w pokoju.
- Personel sprzątający wyposażony jest w maseczki i jednorazowe rękawiczki, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju.
- Po każdym pobycie pokój jest obowiązkowo wietrzony, na życzenia Gości przed planowanym przyjazdem ozonowany (za dodatkową opłatą) po wcześniejszym zgłoszeniu.
- Serwis pokoi jak również bieżące usterki odbywa się tylko na życzenie Gościa pod jego nieobecność w godzinach 10:00-12:00 po uprzednim zgłoszeniu w Recepcji Hotelu.
- W trosce o bezpieczeństwo Gości usunęliśmy z pokoi wszelkie zbędne przedmioty, informatory i dekoracje.
- Pościel i ręczniki, prane są w temperaturze 60oC z dodatkiem odpowiednich detergentów.
Usługi Gastronomiczne
- Codziennie wietrzymy salę jadalnianą.
- Przed wejściem do Sali jadalnianej udostępniliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym, a Gości prosimy o dezynfekcję rąk.
- Pracownicy wykonują swoje obowiązki wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki.
- W Hotelu obowiązuje nakaz noszenia maseczek, wchodząc na teren Sali jadalnianej prosimy stosowanie obowiązujących wytycznych tj. noszenie maseczek, korzystanie z jednorazowych rękawiczek.
- Ograniczona zostaje liczba osób spożywających posiłki do 30% (nie wliczane są osoby zaszczepione)
- Dezynfekujemy stoliki, krzesła po każdym Gościu.
- W przypadku zajętych wszystkich udostępnionych stolików prosimy o oczekiwanie na zwolniony stolik przed salą jadalnianą.
- Śniadanie dostępne w godz.08:00-10:00, obiadokolacja w godz. 17:00-18:30
- Posiłki oraz ciepłe napoje serwujemy na porcelanowej zastawie. Zapewniamy sztućce oraz szkło do napoi zimnych, które regularnie wyparzane.
- Brudna zastawa ze stołów jest zbierana podczas nieobecności gościa przy stoliku.
Bowling, Bilard
- Przed wejściem do pomieszczeń kręgielni, bilard rozlokowane zostały dozowniki ze środkami do dezynfekcji rąk i instrukcją prawidłowej dezynfekcji rąk. Prosimy o korzystanie z udostępnionych środków przy każdym wejściu do poszczególnych przestrzeni.
- Rezerwacja kręgielni, bilard odbywa się na wyłączność, rezerwacja w recepcji z odstępem na dezynfekcje pomieszczeń.
- Nie udostępniamy butów bowlingowych, Gościom zalecamy grę w sportowym obuwiu z białą podeszwą.
Pracownicy
- Wśród naszych pracowników wdrożone zostały odpowiednie procedury. Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i GIS. Kierownictwo hotelu regularnie sprawdza temperaturę przebywających na terenie obiektu pracowników. Do obsługi Gości, dopuszczone są jedynie osoby bez niepokojących symptomów chorobowych, zabezpieczone w środki ochrony osobistej, takie jak maseczki, jednorazowe rękawiczki.