REGULAMIN REZERWACJI
- Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem 75 76 18 053, 570 745 062 lub mailowo kontakt@karolinka-karpacz.pl
- Rezerwację dokonuje się na nazwisko osoby lub firmę, która będzie dokonywać płatności.
- Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku za pobyt na konto podane w potwierdzeniu rezerwacji. Wpłata zadatku oznacza potwierdzenie oraz akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz wysłanym mailem potwierdzeniu.
- Potwierdzona rezerwacji i następnie nie wykorzystanie całości pobytu zgodnie z rezerwacją obciąża Gościa w 100% wartości wykupionej usługi.
- Nie wpłacenie zadatku w określonym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Wpłaty zadatku należy dokonać w ciągu 48H od momentu dokonania rezerwacji chyba, że potwierdzenie rezerwacji stanowi inaczej.
- Zadatek za rezerwację jest bezzwrotny. Hotel zachowuje zadatek na mocy art. 394 par. 1 i 2 KC.
- Faktura VAT na zadatek jest wystawiana w ciągu 7 dni od wpłaty po wcześniejszym zgłoszeniu. W przypadku chęci otrzymania faktury na firmę a nie osobę fizyczną rezerwujący zobligowany jest do podania danych firmy podczas dokonywania rezerwacji. Brak podania danych będzie skutkowało brakiem możliwości wystawienia faktury vat na firmę.
- Pozostała kwota do zapłaty płatna jest w dniu przyjazdu.
- Hotel zobowiązany jest do pobierania opłaty klimatycznej, którą przekazuje na rzecz Urzędu Miasta w Karpaczu. Kwota opłaty zgodnie z obowiązującą stawka płatna gotówką w Recepcji Hotelu.
- Niestawienie się gościa w Hotelu do godziny 6.00 rano dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczna z anulacją rezerwacji z pobytu, jeśli gość wcześniej nie powiadomił Recepcji. (rezerwacja z zadatkiem)
- Niestawienie się gościa w Hotelu do godziny 22.00 dnia przyjazdu jest równoznaczne z anulacją rezerwacji i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi (rezerwacje bez zadatku).
- Zmiana terminu – nie dotyczy Pakietów okazjonalnych typu : Wielkanoc, Długi Weekend Majowy, Długi Weekend Czerwcowy, Andrzejki, Boże Narodzenie, Sylwester. Zmiany terminów w pakietach wiosennych, letnich, jesiennych oraz zimowych są możliwe w okresie, w którym obowiązuje dany pakiet na minimum 30 dni przed planowanym przyjazdem. Zmiana terminu może być dokonana jednorazowo przez jednego klienta.