REGULAMIN Hotel Karolinka w Karpaczu
Dyrekcja Hotel Karolinka wysoko cenić będzie współpracę w przestrzeganiu regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
Z przyjemnością informujemy, iż opiekunem i doradcą naszych Gości jest Recepcja hotelowa.
&1
PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotel Karolinka i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku, całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotel Karolinka.
- Regulamin dostępny jest na lobby oraz na stronie internetowej www.karolinka-karpacz.pl
&2
DOBA HOTELOWA
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Jeśli nie zostanie określony czas pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00.
- Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godziny 09.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu oraz w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
&3
REZERWACJA I MELDUNEK
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00. Przybywanie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny pobytu z cennika obowiązującego w Hotelu.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Hotelu lub innych osobach przebywających w Hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Hotelu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
- W trakcie dokonywania rezerwacji Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Hotelu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
&4
USŁUGI
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
- profesjonalną i uprzejmą obsługę
- wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie
&5
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Gość ma prawo do zgłoszenia w recepcji Hotelu wszelkich uwag i sugestii dotyczących pobytu, a także do otrzymania koniecznej pomocy i opieki.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godziną 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 11.00 zostanie naliczona opłata za kolejną dobę według obwiązującego cennika hotelowego.
- Dzieci poniżej 18. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju (nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych).
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi na klucz.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Hotel wydaje jeden klucz. W przypadku zgubienia klucza bądź breloka Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 30 złotych.
- Na terenie hotelu, w tym – w pokojach hotelowych, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500 złotych. W/w kwota zostanie doliczona do rachunku klienta.
- Osoby nie przestrzegające przepisów przeciwpożarowych podlegają sankcjom kodeksu karnego i kodeksu wykroczeń
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gości Hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
&6
ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Hotel dysponuje parkingiem niestrzeżonym monitorowanym, bezpłatnym dla Gości hotelowych.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu. Parking na terenie hotelu przeznaczony jest dla Gości hotelowych jest bezpłatny, niestrzeżony monitorowany.
&7
ZWROT POZOSTAWIONYCH RZECZY
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa na koszt Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 14 dni.
& 8
POBYT ZWIERZĄT
- Na terenie Hotelu dopuszcza się obecność psów po uiszczeniu należytej opłaty. Opłata zgodna z aktualnym cennikiem.
- Właściciel psa na terenie Hotelu i na zewnątrz zobowiązany jest do prowadzenia go na smyczy oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez czworonoga.
- Właściciel psa odpowiada materialnie za szkody wyrządzone przez psa.
- Właściciel psa zobowiązany jest do dopilnowania, aby jego pies nie zachowywał się głośno w pomieszczeniach Hotelu oraz aby nie zakłócał wypoczynku innych gości.
- Na terenie Sali restauracyjnej obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania psów.
&9
KORZYSTANIE Z STREFY SAUN
Strefa saun czynna jest w godzinach 10:00 -22:00
Osoby chcące skorzystać z płatnej Strefy saun zobowiązane są do rezerwacji godzinowej w Recepcji oraz uiszczenia opłaty zgodnej zobowiązującym cennikiem
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za wypadki, urazy, szkody na zdrowiu spowodowane niewłaściwym korzystaniem z urządzeń lub nieprzestrzeganiem regulaminu Strefy saun dostępnym w Recepcji lub w Strefie saun.
&10
KORZYSTANIE Z STREFY ROZRYWKI
Strefa rozrywki czynna jest codziennie w godzinach 10:00 – 22:00.
Osoby chcące skorzystać z kręgielni oraz pozostałych pomieszczeń strefy rozrywki tj. bilard, ping pong, piłkarzyki zobowiązane są do przestrzegania regulaminu powyższych pomieszczeń, rezerwacji godzinowej w Recepcji oraz uiszczenia opłaty zgodnej zobowiązującym cennikiem.
Każdy użytkownik kręgielni zobowiązany jest zapoznać się instrukcją uruchomienia gry, zasadach gry oraz sposobu rzucania przed skorzystaniem z tych urządzeń oraz do przestrzegania regulaminu kręgielni dostępnego pomieszczeniu Kręgielni.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za wypadki, urazy, szkody na zdrowiu spowodowane niewłaściwym korzystaniem z urządzeń lub nieprzestrzeganiem regulaminu Kręgielni oraz pozostałych pomieszczeń strefy rozrywki.
&11
REKLAMACJE
- Uwagi i reklamacje związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem oraz innymi usługami świadczonymi przez Hotel należy zgłaszać możliwie bezpośrednio po stwierdzeniu podstaw do ich zgłoszenia na recepcje Hotelu, która jest zobowiązana do przekazania reklamacji Kierownictwu Hotelu.
- Ewentualne reklamacje nie mogą mieć wpływu na termin pobytu i wysokość płatności.
- Reklamacje będą rozpatrywane i rozwiązywane indywidualnie, o sposobie załatwienia sprawy Gość składający reklamację zostanie poinformowany.
&12
MONITORING
- Monitoring wizyjny jest prowadzony przez Twój Management Sp z o o – operator obiektu.
- Monitoring prowadzony jest w celu zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa osób przebywających na obszarze objętym monitoringiem, porządku na tym obszarze oraz w celu ochrony mienia w zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze oraz realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
- W ramach prowadzonego monitoringu dochodzi do utrwalenia wizerunku osób znajdujących się na obszarach objętych monitoringiem. Nagrania z monitoringu przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów monitoringu w granicach prawnie dozwolonych.
Szczegółowa informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych jest dostępna do wglądu w ArcelorMittal Poland S.A. Oddział w Zdzieszowicach.
&13
POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Uprasza się Gości o nie powodowanie nadmiernego hałasu na terenie Hotelu, mogącego przeszkadzać bądź też irytować pozostałych Gości hotelowych. Nie stosowanie się do powyższego traktowane będzie jako naruszenie niniejszego Regulaminu. W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano
- W całym obiekcie niedozwolone jest przechowywanie broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i niebezpiecznych.
- Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać w pokojach hotelowych jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażenia.
- Obowiązuje zakaz wynoszenia jedzenia i naczyń z jadalni hotelowej. Za wynoszenie jedzenia będzie naliczana dodatkowa opłata jak za wyżywienie płatne w kwocie 30 złotych / osoba
- Na terenie Hotelu znajduje się całodobowy Bar, obowiązuję zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu zakupionego poza Hotelowym Barem.
- Śniadanie podawane jest w godzinach od 8: 00 do godziny 10:00, obiadokolacja w godzinach od 17:00 do godziny 18:30
- Zmiana ręczników co trzy dni lub na życzenie gości wraz z wymianą bielizny hotelowej za dodatkową opłatą zgodnie z aktualnym cennikiem.
- Rezerwację dodatkowych usług : Strefa saun, Kręgielnia, Bilard, Ping – pong proszę zgłaszać w recepcji.
Życzymy Państwu miłego pobytu!
Dyrekcja Hotel Karolinka