REGULAMIN REZERWACJI  Hotel Karolinka  w Karpaczu

  1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub mailem.
  2. Rezerwację dokonuje się na nazwisko osoby lub firmę, która będzie dokonywać płatności.
  3. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku za pobyt na konto podane w potwierdzeniu rezerwacji. Wplata zadatku oznacza potwierdzenie oraz akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz wysłanym mailem potwierdzeniu.
  4. Potwierdzona rezerwacji i następnie nie wykorzystanie całości pobytu zgodnie z rezerwacją obciąża Gościa w 100% wartości wykupionej usługi.
  5. Nie wpłacenie zadatku w określonym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
  6. Wpłaty zadatku należy dokonać w ciągu 48H od momentu dokonania rezerwacji chyba, ze potwierdzenie rezerwacji stanowi inaczej.
  7. Zadatek za rezerwację jest bezzwrotny. Hotel zachowuje zadatek na mocy art. 394 par. 1 i 2 KC.
  8. Faktura VAT na zadatek jest wystawiana w ciągu 7 dni od wpłaty po wcześniejszym zgłoszeniu.
  9. Pozostała kwota do zapłaty płatna jest w dniu przyjazdu.
  10. Hotel zobowiązany jest do pobierania opłaty klimatycznej, którą przekazuje na rzecz Urzędu Miasta w Karpaczu. Kwota opłaty zgodnie z obowiązującą stawka.
  11. Niestawienie się gościa w Hotelu do godziny 6.00 rano dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczna z anulacją rezerwacji z pobytu, jeśli gość wcześniej nie powiadomił Recepcji. (rezerwacja z zadatkiem)
  12. Niestawienie się gościa w Hotelu do godziny 22.00 dnia przyjazdu jest równoznaczne z anulacją rezerwacji i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi (rezerwacje bez zadatku).
  13. Zmiana terminu – nie dotyczy Pakietów okazjonalnych typu : Wielkanoc, Długi Weekend Majowy, Długi Weekend Czerwcowy, Andrzejki, Boże Narodzenie, Sylwester. Zmiany terminów w pakietach wiosennych, letnich, jesiennych oraz zimowych są możliwe w okresie, w którym obowiązuje dany pakiet na minimum 14 dni przed planowanym przyjazdem. Zmiana terminu może być dokonana jednorazowo przez jednego klienta.